Sena ve Burak için İstanbulda gerçekleştirdiğimiz düğün fotoğrafları hem çok eğlenceli hemde çok farklı oldu.

654x368 İlk görüşmemizde mekan konusunda Kapadokya mı Salda mı Yedi göller mi İstanbul mu seçenekleri arasında bir karar vermemiz gerekiyordu. Burak ve Sana üniversiteyi İstanbul da okumuşlar onların öngörüleriyle düğün fotoğraflarını İstanbul da çekmeye karar verdik. Programımıza göre süremiz kısa 2 günlük bir fotoğraf çekimi planladık. Ama bizi en çok yoran şey kuaför oldu ne yazık ki. Belki de 2 günlük çekim programımız da toplam harcadığımız mesainin içinden ekstra 6 saat olmuştur.

Konya'dan İstanbul a akşam uçağı ile gittik. Sena ve Burak bizim için Sarıyer de öyle bir otel ayarlamışlar ki, bu bize verdikleri değeri gösterir diye düşünüyorum. Çok mutlu olduk. Sarıyerde Fuat Paşa Yalısı gerçekten mükemmel bir yerdi.  Sabah ki çekim için havaalanı ve otel arasında kısa bir program yaptık. Çekim mekanlarını Burak ve Sena belirledi. Onların vakit geçirdikleri, anılarının olduğu mekanlarda fotoğraflar çektik. İlk çekim planımız Ulus parkında gerçekleştirdik. Arkasından Emirgan Korusuda çekimlerimize devam ettik. Bir yemek molası verip Emirgan Sahilinde çekimlerimizi tamamladık.

Sena ve Burak tan kısaca bahsetmem gerekirse. Şunu kesinlikle söylemem gerekiyor ikiside birbirine çok yakışıyorlar. Sena dingin sakin bir yapıya sahip gibi görünsede Burak ile olan şakalaşmalarında çoğu zaman üste çıkmayı başardı. Burak hareketli, enerjik ve yerinde duramayan bir damat ve çekimi ikisinin bu yapısı mükemmel bir yerlere götürdü. Çok eğlenceli...

İkinci günün plananını sabah gün doğumu ile Galata Kulesinde başlayarak yapmaya karar verdik. Aracımızı park ettikten sonra sabahın ilk ışıklarında caddeler boş iken bir sokak gördüm inanılmaz bir ambiansı vardı. O an çekeceğim ve düzenliyeceğim fotoğrafı hayalimde yapmıştım bile. Hemen Sena ve Burak ile paylaştım. Hadi yapalım sözü en sevdiğim söz.  O fotoğrafı paylaşıyorum. Benim için efsane fotoğraflardan biri oldu.  Sonuç mükemmel.

Galata Kulesi çekimlerini tamamladıktan sonra Sarıyer de Atatürk'ünde denize girdiği sahile e gittik arkasından Belgrad ormanına geçtik. Belgrad ormanının dokusu tonları inanılmaz. İstanbul da çekim yaptırmak isteyen herkese kesinlikle tavsiye ederim. Çekimin bitiminde geldiğimiz yoldan mı gidelim yoksa başka bir yoldan mı geri dönelim diye düşünürken kendimizi ormanın derinliklerinde bulduk. :) Bir an çıkamıyacağız diye düşündük. :) Belgrad ormanınından çıkmayı başardık ve yeni rotamız Kilyos sahiline gittik gün batımı çekimlerini yaptık hava çok kapalıydı ama oradada güzel çalışmalar çıkardık.

Fotoğraf çekimleri ile birlikte klip çekimlerinide bu süreç içerisinde yaptık. Yorucu bir çekimdi ama hayatımda yaptığım en zevkli çekimlerden birisi olarak hafızamda. Bittimi hayır bitmedi akşam yemeğini yedikten sonra uçağımızın kalkışına vakit varken. Bir program daha yaptık. Burak ve Sananın arkadaşları ile 7 saniye challenge yaptık. Soruları ben hazırladım, kimsenin sorular ile ilgili bilgisi yok ve çok eğlenceli bir çekimi tamamlayıp Konya ya geri döndük.  Bittimi hayır çekimler bitmedi. Düğün hikayesi için düğün günü çekimeleri ve en son stüdyo çekimleri ile bütün kurguyu tamamladık.